COMMUNICATIE PROFESSIONALkleine & middelgrote bedrijven
|
Of je nu zelfstandig ondernemer bent of deel uitmaakt van een kleine onderneming of vzw, ... administratie en communicatie zullen altijd nodig zijn. En om je te kunnen focussen op jouw corebusiness is het handig en soms nodig om net die taken te kunnen uitbesteden.
Als enthousiaste freelance professional coördineer ik de communicatie en/of fungeer ik als assistente of project manager. Vanuit mijn thuiskantoor neem ik bepaalde taken van jou over en/of help ik jou om je ideeën mee vorm te geven en uit te werken. Verplaatsingen tot bij jou op kantoor kunnen na gezamenlijk overleg afgesproken worden mits je burelen gelegen zijn in een straal van 10 km.
Mijn dienstverlening bestaat dus uit het coördineren van on- en offline communicatie en uit diverse backoffice, secretariële en administratieve werkzaamheden. Welke werkzaamheden nodig zijn voor jouw bedrijf is erg persoonlijk. Alle opdrachten zijn maatwerkpakketten en ik ga daarom ook graag met je aan tafel om samen te bespreken wat ik voor jou en je onderneming kan betekenen.
Je kan mijn professionele diensten boeken voor korte en/of lange termijn, voor een paar vaste uren per week of voor een specifiek project, waarbij je kan rekenen op een flexibele instelling, een gestructureerde aanpak en realisatie tot in de puntjes met correct gebruik van Nederlands, Frans en Engels. Je hoeft je geen zorgen te maken over onderling besproken afspraken en deadlines ... ik zorg ervoor dat ze nageleefd worden. ;-) Service en kwaliteit staan dan ook steeds centraal waarbij transparante communicatie en betrokkenheid een evidentie zijn. |
ENKELE VAN MIJN EXPERTISES
✔ beheer van mailboxen ✔ facturatie en opvolging openstaande facturen ✔ organiseren van seminaries ✔ opmaken en uitsturen van uitnodigingen ✔ opvolgen van inschrijvingen ✔ social media account(s) bijhouden : Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram ✔ grafische opmaak van visuals ✔ ledenbestand updaten ✔ data beheren ✔ contacten onderhouden met sociaal secretariaat ✔ HR & recrutering ✔ optreden als eerste contactpersoon voor je contacten ✔ korte teksten vertalen (Nld-Fr-Ndl) ✔ teksten / publicaties schrijven en/of onderwerpen aan een grondige controle ✔ bewerken en opmaken van documenten voor drukwerk ✔ enquêtes opstellen, verzenden en periodieke rapportages versturen ✔ opstellen en versturen van newsletters ✔ mailings uitwerken en versturen (ook via MailChimp) ✔ creëren van websites in Weebly ✔ ...
PERSOONLIJKHEIDSKENMERKEN
CREATIEF | GEDREVEN | ONDERNEMEND | BESLUITVAARDIG |
RESULTAATS- EN OPLOSSINGSGERICHT | HELDER EN CONCREET IN COMMUNICATIE
ABONNEMENTEN
COMMUNICATIE ONDERSTEUNING
SMALLJe hebt maar af en toe behoefte aan een paar extra handen
260 € 4u/mnd |
MEDIUMJe wenst met kleine regelmaat mijn diensten in te schakelen
520 € 8u/mnd |
LARGEJe wil de mogelijkheid hebben om dikwijls op me beroep te doen
960 € 16u/mnd |
X-lARGEJe weet zeker dat je erg vaak op me kan terugvallen voor assistentie
1.320 € 24u/mnd |
Prijzen excl. BTW
|
Staat jouw oplossing hier niet tussen ?
Neem zonder aarzelen contact op voor verdere bespreking.
Neem zonder aarzelen contact op voor verdere bespreking.
"Sedert een aantal jaar verzorgt Lucile het secretariaat en communicatie van onze beroepsvereniging SMA Belgium VZW (Sales Management Association Belgium vzw). Sedert de samenwerking met Lucile verloopt de opvolging van onze mailbox, facturatie, alle administratieve taken en de communicatie van onze VZW op een vlotte en efficiënte manier. Plichtsbewust, gedreven, stipt en minutieus in de uitvoering zijn absoluut waarden die eigen zijn aan Lucile (en Management 4 Results). Dankzij de warme persoonlijkheid van Lucile is het niet alleen beroepsmatig een plezier om met haar samen te werken. De persoonlijke toets in haar communicatie wordt door alle SMA leden zeer gewaardeerd !
Kortom, SMA Belgium is in de wolken met de diensten van Lucile (Management 4 Results) en hoopt nog lange tijd met haar te kunnen samenwerken."
-Christian Beele, Algemeen Secretaris & Finance Manager SMA Belgium-